Zaginiony świat, pełen legendarnych istot. Przekrocz granice i zmierz się z jego realiami. Jeśli lubisz pisać, masz bujną wyobraźnię i pragniesz przeżyć niezwykłą przygodę w świecie pełnym magii i zagrożeń, zapraszamy Cię serdecznie do wspólnej zabawy.

DRUID - Wiedzmini, magowie, maginie  GmmuXwPImage Map

    DRUID - Wiedzmini, magowie, maginie

    Selene
    Selene
    Dręczyciel


    Liczba postów : 2121
    Join date : 01/01/2015
    Age : 39
    Skąd : Piękna kraina zabita deskami

    DRUID - Wiedzmini, magowie, maginie  Empty DRUID - Wiedzmini, magowie, maginie

    Pisanie by Selene Sob Sty 03, 2015 6:29 pm



       DRUID/KA


       BRAK OBRAZKA


       Spis treści:

       1: Historia rasy.

       2: Wygląd rasy.

       3: Charakter rasy.

       4: Mocne strony rasy.

       5: Słabe strony rasy.

       6: Znaki szczególne rasy.

       7: Umiejętności charakterysyczne rasy.

       8: Stosunek rasy do innych ras.

       9: Wskazówki do ogrywania.



       




       1: Historia rasy.

       Druid to starożytny kapłan celtycki, który zajmował się obrzędami i ceremoniami religijnymi. Druidzi sprawowali także sądy oraz przepowiadali przyszłość. Słowo "druid" pochodzi z łacińskiego druisi i oznacza ono czarownik.
    Druidzi od zawsze sprawowali ważne funkcje społeczne, byli odpowiedzialni za sprawy wiedzy i nauczania. Mieli dużą wiedzę o gwiazdach i ich ruchach, o przyrodzie, mocach i nieśmiertelnych bogach. Innym ważnym zadaniem druidów było strzeżenie własnych tradycji i wpajanie cnót moralnych.
    Ze względu na zdobyte wykształcenie bardzo często powierzano druidom sprawowanie czynności politycznych, a także sądowych byli także wysokimi urzędnikami dworu królewskiego, czasem nawet mieli prawo głosu przed królem.
    Druidzi mieli rozległą wiedzę na temat leczniczych właściwości roślin, które musiały być zbierane w specjalny sposób lub o właściwej porze.
    Doskonale władali magią, posługując się ziołami, minerałami i cyklem księżyca. Zarówno nów jak i pełnia, odgrywają w ich populacji ważną rolę, przez co wierzono, że wilkołaki, są ich tworem. Przez owe przypuszczenia, druidzi zostali znienawidzeni, na czarownice zaczęto polować a każdego, kto zajmował się czarowaniem lub nawet leczeniem dla celów własnych, lub by pomóc komuś innemu, osądzano i zabijano. Dziś magia nadal istnieje i działa w podziemiu, a ich nazwy zmieniają się wraz z upływającym czasem i tak mamy wiedźmy, czarownice, wiedźminów, maginie, szeptuchy i inne, które wywodzą się z jednej rasy - DRUIDZKIEJ




       2: Wygląd rasy.

       Nie ma typowego obrazu dla tego gatunku. To ludzie, którzy parają się magią i wykorzystują siły u dary natury dla własnych celów, lub by pomóc innym. Wyglądają jak śmiertelnicy, ubierają się jak śmiertelnicy i nie wychodzą z tłumu, a raczej działają w ukryciu.



       3: Charakter rasy.

       Druidzi/dki są to zwyczajni ludzie, którzy bywają podstępni, lubią intrygi, parają się magią i często używają jej dla własnych celów. Są inteligentni, znają wiele starych pism, zapomnianych języków, znają się na minerałach, gwiazdach i ziołach wszelakich, cały czas pogłębiają swą wiedzę, uczą się dokształcają. Są to osoby, które najwięcej wiedzą o gatunkach i rasach zamieszkujących ziemski glob. Starają się żyć zgodnie z prawami natury.
    Tak jak wiele jest druidów, tak wiele jest wśród nich charakterów. Panicznie boją się wody, która osłabia je tak bardzo, iż nie mogą wtedy czarować, odczuwają dyskomfort, znajdując się w pobliżu dużych zbiorników wodnych. Trudno wyszczególnić u nich jakieś dominujące cechy.




       4: Mocne strony rasy.

       - Potrafią zapewnić sobie nieśmiertelność i wieczną młodość,
    - Parają się magią i mogą wykorzystywać ją przeciwko swym wrogom,
    - Znajomość ziół,
    - Znajomość minerałów,
    - Znajomość starożytnych ksiąg i języków,
    -Znajomość mapy nieba,
    - Nieśmiertelność,
    - Inteligencja.




       5: Słabe strony rasy.

       - Można ich zabić jak śmiertelnika,
    - Ulegają hipnozie,
    - Ulegają także magii,
    - Budzą nieufność,
    - Nienawidzą wody, deszczu, dużych zbiorników wodnych.




       6: Znaki szczególne rasy.

       - Brak znaków szczególnych.



       7: Umiejętności charakterystyczne rasy.

       - Posługują się magią i zaklęciami.
    - Znajomość i umiejętność wykorzystywania ziół i minerałów do odczyniania czarów.
    - Umiejętność wykorzystywania do magii cykli lunarnych.




       8: Stosunek rasy do innych ras.

       Boją się wampirów, prześmiewców i wilkołaków. Czują szacunek i respekt przed przedwiecznym Kaloną.



       9: Wskazówki do rozgrywania.

       Snują intrygi, jednak czując zagrożenie stają się uległe, nadal knując na boku. Magią posługują się nawet podczas wykonywania najprostszych życiowych czynności. Uciekają przed deszczem, nie znoszą wody i zbiorników wodnych.

      Obecny czas to Pią Kwi 26, 2024 10:55 pm