Zaginiony świat, pełen legendarnych istot. Przekrocz granice i zmierz się z jego realiami. Jeśli lubisz pisać, masz bujną wyobraźnię i pragniesz przeżyć niezwykłą przygodę w świecie pełnym magii i zagrożeń, zapraszamy Cię serdecznie do wspólnej zabawy.

Image Map

    PRZEŚMIEWCY - MŁODE DEMONY

    Share
    avatar
    Selene
    Dręczyciel

    Liczba postów : 2121
    Join date : 01/01/2015
    Age : 33
    Skąd : Piękna kraina zabita deskami

    PRZEŚMIEWCY - MŁODE DEMONY

    Pisanie by Selene on Pią Sty 02, 2015 3:40 pm



    KRUK PRZEŚMIEWCA - DEMON

    (rasa dostępna po uzyskaniu 3750 postów lub premiowana)



    BRAK OBRAZKA


    Spis treści:

    1: Historia rasy.

    2: Wygląd rasy.

    3: Charakter rasy.

    4: Mocne strony rasy.

    5: Słabe strony rasy.

    6: Znaki szczególne rasy.

    7: Umiejętności charakterysyczne rasy.

    8: Stosunek rasy do innych ras.

    9: Wskazówki do ogrywania.







    1: Historia rasy.

    Prześmiewcy są potomkami przedwiecznego demona, zwanego Kaloną . Przez wieki rodzili mu się jedynie synowie, nigdy nie poczęła się mu córka.
    Podobnie jak ich ojciec, również są demonami tyle, że młodymi, jak również jest to rasa nieśmiertelna.
    Najstarszy spośród prześmiewców jest Rephaim, który ze wszystkich swych braci jest najbardziej ludzki i nie wyparł się ludzkich emocji.
    Zwykle cieszą się niepochlebną opinią, budzą lęk wśród każdej istoty na globie i tak jak ich ojciec nie czują lęku. Jedyną osobą, przed którą drżą jest ich własny ojciec, przed którym, pomimo iż jest wobec nich surowy, czują respekt i okazują należny mu szacunek.
    Urodzili się zwykle nieświadomi swojego pochodzenia, ich matki często nie przeżyły porodu, zdarzały się wyjątki, lecz były to zwykle nieliczne jednostki na przestrzeni wieków. Wychowywani zwykle przez obcych ludzi w większości przypadków nie zaznali miłości i ludzkich uczuć. Wykorzystywani do ciężkiej pracy, a gdy osiągnęli dojrzałość fizyczną, nagle wyrastały im skrzydła, przyprawiając ich o ogromny ból. Nie wiedzieli, co się z nimi dzieje, a miejscowa ludność, jak również ich przybrani rodzice, widząc kim są, zwykle przepędzali ich jak najdalej od rodzinnego domu.
    Odkrywając swe moce i możliwości, musieli grabić i mordować by przeżyć przez, co na przestrzeni lat, wyzbywali się ludzkich emocji, stawali się okrutni i nieprzewidywalni.
    Jest ich tak wielu, że ich własny ojciec nie jest w stanie określić ilu ich ma, oni sami nie przejmują się tym, chociaż relacje między nimi zwykle są poprawne i rodzinne. Ich ojciec, otworzył dla nich drzwi swojego domu i pomimo, iż są to w większości przypadków, potomkowie gwałtów lub oszukańczych gierek przedwiecznego, akceptowani są przez niego bez wyjątków.
    Na ich wybryki często przymyka oczy, chociaż bywają dni, kiedy i przedwieczny demon traci cierpliwość, a wtedy kara bywa dla nich sroga.
    Do dzisiejszego dnia, na Antlantykę, przybywa coraz więcej „ptakoludzi”, a ich pojedynczy osobnicy, nadal porozsiewani są po całym ziemskim globie.




    2: Wygląd rasy.

    Jako potomkowie upadłego anioła, podobnie jak ich ich stwórca, są niezwykle urodziwi i dystyngowani. Po swym ojcu, dziedziczyli wysoki wzrost, chociaż są zwykle niżsi od niego i mierzą nieco ponad dwa metry. Pięknie wyrzeźbione ciało, szerokie ramiona i wąskie biodra, szczupli o idealnych rysach twarzy i nieskazitelnej skórze, na której również trudno doszukiwać się blizn, znamion i innych szczegółów. Kolor ich skóry może być rożny, w zależności od ilości genów przyjętych po swojej rodzicielce. Mogą być czarni, mogą mieć urodę azjatycką.
    Po ojcu otrzymali także skrzydła, które wyrastają im po osiągnięciu dojrzałości fizycznej, pomiędzy osiemnastym a dwudziestym drugim rokiem życia. Ból towarzyszący wyrastaniu skrzydeł, jest ogromny i żadna inna istota nie przeżyłaby owego cierpienia.
    Ich skrzydła również mogą być różnej maści, są ogromne i u prześmiewcy stojącego na nogach, sięgają ziemi. Ich pióra są niezwykle miękkie i delikatne, również jak skrzydła ojca, mogą spełniać funkcję tarczy, jednak nie są ich osobliwą bronią.
    Podczas uprawiania magii, ich tęczówki również zmieniają kolor, od zielonych po złoty. Potrafią zmieniać swą ludzką powłokę w zwierzę, jednak w przeciwieństwie do ojca, mogą zmienić się jedynie w czarnego kruka.
    Swoim wyglądem nie odstraszają, wręcz przeciwnie, potrafią szybko budzić zaufanie i zaciekawienie, zwłaszcza u osób, które nie wiedzą z kim mają do czynienia.




    3: Charakter rasy.

    Prześmiewcy, to inaczej szydercy. Zdecydowana większość tych osobników, nie liczy się z nikim i niczym, jest bezwzględna i okrutna. Tak jak wcześniej wspomniano, wychowywali się bez matczynej miłości, wśród obcych ludzi, a następnie po osiągnięciu dojrzałości, większość z nich została wygnana. Walcząc o przeżycie z biegiem czasu, wyparli ludzkie odruchy i zapomnieli o uczuciach. Jednostki, mające więcej szczęścia, którym dane było zaznać miłości i rodzinnego życia, otrzymali wsparcie ze strony rodziny, nie zawsze są pozbawionymi uczuć, maszynami do zabijania. Potrafią być czuli, troskliwi i dobrzy. Często popadają w zauroczenia i są mocno kochliwi. Potrafią okazywać emocje, płaczą i śmieją się, smucą się, gdy jest im źle i sprzeciwiają się niesprawiedliwości, często popadając w konflikty ze swoimi braćmi.
    Odkrywając w sobie nowe możliwości oraz uśpione moce, szybko nauczyli wykorzystywać je do własnych celów, stając się przy tym bezwzględnymi i okrutnymi. Często trafiając na podobnych sobie, uczyli się od starszych braci, nabierali nowych umiejętności i zdolności.
    Prześmiewcy to bardzo honorowe jednostki. Zwykle z kamiennym wyrazem twarzy, bez uśmiechu i jakichkolwiek uczuć. Gdy dadzą słowo, możesz być pewny, że go dotrzymają. W większości przypadków to osoby zamknięte w sobie, nielubiące wspominać przeszłości i opowiadać o swojej osobie.
    Często lubują się w alkoholu, a będąc pijanymi, awanturują się i stają się bezwzględni jeszcze bardziej niż jak są w stanie trzeźwości.
    Są wspaniałymi magami, parają się każdym rodzajem magii i często wykorzystują ją ku osiągnięciu własnych celów.
    Dla wrogów są bezwzględni, w starciu z nimi rzadko, kto ma szansę przeżycia. Są nieprzewidywalni, zwykle opanowani, szybko podejmują decyzję odnośnie uśmiercenia kogoś, lub darowania mu życia, co zdarza się niezwykle rzadko.
    Lęk przed podziemiem odziedziczyli po ojcu, w czeluściach ziemskich, tracą siłę i zdolność używania magii. Zabić można ich jedynie ostrzem Chryzolitowym, jeśli trafi ono w ich bijące serce.
    Słowo ojca jest dla nich święte, nigdy nie sprzeciwiają się jego woli i są mu posłuszni. Każda niesubordynacja karana jest śmiercią, więc drżą jedynie przed nim i głównie on ma na nich największy wpływ.
    Rozwścieczeni, nie patrzą na to, co i kto znajduje się w ich pobliżu. W kilka minut potrafią wyrządzić więcej szkód niż wszystkie plagi egipskie razem wzięte. Na ich widok zwykle większość z innych populacji, po prostu woli odejść i nie wchodzić z nimi w dyskusje. Budzą lęk i niepokój, zwłaszcza wśród młodych kobiet, które często z marszu porywają, a ich los już z góry jest przesądzony, gdyż wiadomo, że albo tego spotka nianie przeżyją, albo zostaną wykorzystane i porzucone.
    Biada istocie, która wyprowadzi prześmiewcę z równowagi lub zawiedzie jego zaufanie. Jako przyjaciele są wierni i oddani, lecz aby zaskarbić sobie ich przychylność, trzeba na nią mocno zapracować, lub zaimponować danemu krukowi.




    4: Mocne strony rasy.

    - Ogromna siła.
    - Wyostrzone zmysły.
    - Ogromna szybkość - są szybsi od wampirów i innych ras.
    - Umiejętność latania.
    - Umiejętność hipnotyzowania.
    - Telepatia.
    - Znajomość magii.
    - Skrzydła, które pełnią funkcję tarczy.
    - Odporność na ból.
    - Ich krew leczy rany.
    - Zdolność do szybkiej regeneracji.
    - Nieśmiertelność.
    - Odwaga.
    - Spryt.
    - Bezwzględność.
    - Pokerowy wyraz twarzy.
    - Nie ulegają hipnozie, z wyjątkiem ojca.
    - Umiejętność posługiwania się magią.
    - Nie męczą się.
    - Umiejętność przemiany w kruka.




    5: Słabe strony rasy.

    - Najbardziej boją się swego ojca.
    - Nie znoszą podziemi, gdyż osłabiają je i pozbawiają mocy.
    - Minerał Chryzolit, który na lądzie działa identycznie jak podziemia.
    - Wszelkie ostrza nasączone chryzolitem.
    - Nie lubią wody, a zwłaszcza deszczu, gdyż ich skrzydła szybko chłoną wilgoć i stają się ciężkie, tym samym spowalniając ich.




    6: Znaki szczególne rasy.

    - Idealne rysy twarzy.
    - Atrakcyjna budowa ciała.
    - Wysoki wzrost.
    - Skrzydła.
    - Szczupła sylwetka.
    - Nieskazitelna cera.
    - Pokerowy wyraz twarzy.
    - Zdolność przemiany w kruka.
    - Zmieniają kolor oczu.




    7: Umiejętności charakterystyczne rasy.

    - Hipnoza.
    - Posługiwanie się magią.
    - Szybkość.
    - Wyostrzone zmysły.
    - Szybkość regeneracji.
    - Nie męczą się.
    - Siła.
    - Przebiegłość.
    - Zwinność.
    - Umiejętność latania.
    - Odporność na urazy.
    - Odporność na ból.
    - Zamieniają się w kruka.




    8: Stosunek rasy do innych ras.

    Wrogowie ojca, są też ich wrogami. Praktycznie jak i on w każdej rasie mają swoich sprzymierzeńców jak i wrogów, chociaż w szczególny sposób nie znoszą Druidów.



    9: Wskazówki do odgrywania.

    Warto wiedzieć, że na Atlantydzie, warto zaskarbić sobie przyjaźń kilku z nich, gdyż wtedy zawsze można liczyć na pomoc, gdy jesteś w opałach. Ich umiejętności, przydają się także, gdy kogoś szukasz lub czeka cię ważna rozmowa w sprawie niecierpiącej zwłoki.
    Każda kobieta, po wyspie nie powinna poruszać się sama, chyba, że lubi niemiłe... bądź miłe niespodzianki...
    Zwykle każdy prowadzi swojego prześmiewcę wedle uznania.

      Obecny czas to Pon Maj 28, 2018 11:44 am